Instruks dugnadsansvarlig hjemmearrangement
Du er Storhamars hovedansvarlig i hallen denne dagen. Vi ønsker et hyggelige arrangement i våre hjemmehaller, slik at både gjestende lag, dommere og publikum ønsker å komme tilbake!
1. Vaktmester har nøkkel og låser opp hallen.
2. Møte opp 1 ½ (1) time før første kamp.
3. Kamputstyr (kamprapporter, Ipads), billettkasse og kaffe/vafler hentes i BPA 1 1/2 før kampstart. Kioskvarer kjøres ned i hallen før helgen hvis ikke annet er avtalt. På ukedager hentes dette av dugnadsansvarlig i BPA 1 1/2 time før kamp.
4. Ønske gjestende lag velkommen i hallen.
6. Ønske dommerne velkommen, vise dem en garderobe, og tilby kaffe fra kiosken.
7. Ta i mot og sett de ulike vaktene i arbeid. Sett deg derfor inn i de ulike arbeidsoppgavene og se utdrag av retningslinjer for regionsserien (siste sider)
8. Dommere får betalt via nett og skal ikke lenger betales kontant i hallen.
9. Tidligere ble kampresultater registrert i TurneringsAdm (TA): https://ta.nif.ni/ eller via tlf 81568333. Dette gjøres nå digitalt for for lagene J/G 12 år og eldre. Se digital liveføring på hjemmesiden for veiledning.
10. Kampkasse med kamprapporter og billett/kiosk kasse leveres i Boligpartner Arena etter siste kamp er ferdig. Oppgjør utføres av hallansvarlig i BPA.
Kampkasse skal inneholde:
- Kasser til kiosk- og billett m/inngangsbilletter og vekslepenger.
- Perm med kamprapporter, Ipads for digital/live føring og instrukser for vaktene – alt ligger i perm, + annet nyttig materiale!!!
- Timeout kort, manuelt tidsur for bruk ved time-out
Oppgaver hjemmearrangement:
https://www.storhamarhandball.no/wp-content/uploads/2023/01/oppgaver-hjemmearrangement.docx
Hvis det er noe du lurer på, vennligst ta kontakt med kontoret:
terese@storhamarhandball.no – 92406989 eller bio@storhamarhandball.no – 92809119