Instruks dugnadsansvarlig hjemmearrangement

Du er Storhamars hovedansvarlig i hallen denne dagen. Vi ønsker et hyggelige arrangement i våre hjemmehaller, slik at både gjestende lag, dommere og publikum ønsker å komme tilbake!

1.         Vaktmester har nøkkel og låser opp hallen.

2.         Møte opp 1 ½ (1) time før første kamp.

3.         Kamputstyr (kamprapporter, Ipads), billettkasse og kaffe/vafler hentes i BPA 1 1/2 før kampstart. Kioskvarer kjøres ned i hallen før helgen hvis ikke annet er avtalt. På ukedager hentes dette av dugnadsansvarlig i BPA 1 1/2 time før kamp.

4.         Ønske gjestende lag velkommen i hallen.

6.         Ønske dommerne velkommen, vise dem en garderobe, og tilby kaffe fra kiosken.

7.         Ta i mot og sett de ulike vaktene i arbeid. Sett deg derfor inn i de ulike arbeidsoppgavene og se utdrag av retningslinjer for regionsserien (siste sider)

8.        Dommere får betalt via nett og skal ikke lenger betales kontant i hallen.

9.        Tidligere ble kampresultater registrert i TurneringsAdm (TA): https://ta.nif.ni/ eller via tlf  81568333. Dette gjøres nå digitalt for for lagene J/G 12 år og eldre. Se digital liveføring på hjemmesiden for veiledning.

10.      Kampkasse med kamprapporter og billett/kiosk kasse leveres i Boligpartner Arena etter siste kamp er ferdig. Oppgjør utføres av hallansvarlig i BPA.

 

Kampkasse skal inneholde:

  • Kasser til kiosk- og billett m/inngangsbilletter og vekslepenger.
  • Perm med kamprapporter, Ipads for digital/live føring og instrukser for vaktene – alt ligger i perm, + annet nyttig materiale!!!
  • Timeout kort, manuelt tidsur for bruk ved time-out

 

Oppgaver hjemmearrangement:

https://www.storhamarhandball.no/wp-content/uploads/2023/01/oppgaver-hjemmearrangement.docx

Hvis det er noe du lurer på, vennligst ta kontakt med kontoret:

terese@storhamarhandball.no92406989 eller bio@storhamarhandball.no92809119