Praktisk info om hjemme-arrangement
Praktisk info om hjemme-arrangement

Nyttig info for alle lag som skal arrangere kamper. 

Hjemme arrangement
Kontaktpersoner Storhamar Håndball
Vaktmester: 
Jan Morstad tlf: 99773352 (100% stilling)
Terje (hver 3 helg) tlf: 99735094 ( 25% stilling)
Bjørn Inge tlf: 92809119

Dugnadsstart:
Oppmøte før første kamp er 1,5 t før kampstart.
• Sett på kaffe (stor kaffetrakter på plan3)
• Sett på stekeovn for kanelboller
• Ta opp vafler fra fryser – tin dem og smør opp med brunost etc.
• Pølsekoker- fyll opp med vann til risten.
• Fyll på med kioskvarer
Storhamar Håndball ønsker å fremstå som et hyggelig vertskap og vi skal da ha åpnet kiosk etc når bortelagene kommer på besøk.
Betalingsmåter: 
MCASH: - søk opp Storhamar Håndball Kiosk (ligger også prislister)
Kontantkasse: Billett og kiosksalg er samme kasse men fordelt på to kasser. 
Kort terminal: Vi har kortterminal
Kiosk/billett oppgjør gjøres i Boligpartner Arena sammen med
Bio eller stedfortreder. Omsetning slås inn på kasseapparat og bilag sendes til regnskapskontor (dette gjør Bio).
Billett: Voksne 50 kr
  Barn u/16 år gratis

Arrangement:

Oppmøte: 1,5 time før første kamp.
1. Det må være 1 stk hovedansvarlig for lagets arrangement(foreldrekontakt)
2. Hovedansvarlig har ansvar for:
• Kampansvarlig (sjekke at lag og dommere er på plass)
• Bruksanvisning for klokke ligger i kampkasse
• Sekretariat: 2 stk. (1 klokke,1 kamprapport)
• Speaker: Alltid god stemning med speaker
• Kiosk: 2 stk.
• Billett: 1 stk som selger billetter (selges ved tribune hoved trapp). Vi selger også billetter via kortterminaler i kiosk foaje’ 
• Kiosk/billett kasse er samme kasse – begge gjøres opp etter at veksel er telt opp - 
Kamprapport: Fylles ut under kamp – resultat meldes inn via «min håndball», alternativt via turneringsadministrasjon (TA)
Kampstart: Viktig å starte presis

Kiosk: Vi benytter kiosk i foaje’. Kiosksortiment er det som finnes i kjøleskap og skap under disk.





Praktisk info:
Kioskvarer: Sortiment finnes i kjølere/kjøleskap og skap. Vi har et lite lager av kaffe/brus/kopper på kiosk plan 3
 Vafler, brus/vann, sjokolade, Mr. Lee, nøtter, kaffe, toast (og av og til pølser).
Siste dugnadsvakt har ansvar for at kioskvarer ryddes inn i skap, vask av benker etc, sette på oppvaskmaskin kiosk – billett kiosk oppgjør gjøres av adm.
Dommere: Utbetaling av dommerregninger gjøres fra kiosk/billettkasse. Ta vare på dommerregning.

Lykke til med arrangement.
Hjemme arrangement
Kontaktpersoner Storhamar Håndball
Vaktmester: 
Jan Morstad tlf: 99773352 (100% stilling)
Terje (hver 3 helg) tlf: 99735094 ( 25% stilling)
Bjørn Inge tlf: 92809119

Dugnadsstart:
Oppmøte før første kamp er 1,5 t før kampstart.
• Sett på kaffe (stor kaffetrakter på plan3)
• Sett på stekeovn for kanelboller
• Ta opp vafler fra fryser – tin dem og smør opp med brunost etc.
• Pølsekoker- fyll opp med vann til risten.
• Fyll på med kioskvarer
Storhamar Håndball ønsker å fremstå som et hyggelig vertskap og vi skal da ha åpnet kiosk etc når bortelagene kommer på besøk.
Betalingsmåter: 
MCASH: - søk opp Storhamar Håndball Kiosk (ligger også prislister)
Kontantkasse: Billett og kiosksalg er samme kasse men fordelt på to kasser. 
Kort terminal: Vi har kortterminal
Kiosk/billett oppgjør gjøres i Boligpartner Arena sammen med
Bio eller stedfortreder. Omsetning slås inn på kasseapparat og bilag sendes til regnskapskontor (dette gjør Bio).
Billett: Voksne 50 kr
  Barn u/16 år gratis

Arrangement:

Oppmøte: 1,5 time før første kamp.
1. Det må være 1 stk hovedansvarlig for lagets arrangement(foreldrekontakt)
2. Hovedansvarlig har ansvar for:
• Kampansvarlig (sjekke at lag og dommere er på plass)
• Bruksanvisning for klokke ligger i kampkasse
• Sekretariat: 2 stk. (1 klokke,1 kamprapport)
• Speaker: Alltid god stemning med speaker
• Kiosk: 2 stk.
• Billett: 1 stk som selger billetter (selges ved tribune hoved trapp). Vi selger også billetter via kortterminaler i kiosk foaje’ 
• Kiosk/billett kasse er samme kasse – begge gjøres opp etter at veksel er telt opp - 
Kamprapport: Fylles ut under kamp – resultat meldes inn via «min håndball», alternativt via turneringsadministrasjon (TA)
Kampstart: Viktig å starte presis

Kiosk: Vi benytter kiosk i foaje’. Kiosksortiment er det som finnes i kjøleskap og skap under disk.





Praktisk info:
Kioskvarer: Sortiment finnes i kjølere/kjøleskap og skap. Vi har et lite lager av kaffe/brus/kopper på kiosk plan 3
 Vafler, brus/vann, sjokolade, Mr. Lee, nøtter, kaffe, toast (og av og til pølser).
Siste dugnadsvakt har ansvar for at kioskvarer ryddes inn i skap, vask av benker etc, sette på oppvaskmaskin kiosk – billett kiosk oppgjør gjøres av adm.
Dommere: Utbetaling av dommerregninger gjøres fra kiosk/billettkasse. Ta vare på dommerregning.

Lykke til med arrangement.
Kontaktpersoner Storhamar Håndball:
  • Vaktmester Boligpartner:  Jan Morstad tlf: 99773352 (100% stilling)
  • Vaktmester Boligpartner: Terje (hver 3 helg) tlf: 99735094 ( 25% stilling)
  • Klubbens leder: Bjørn Inge Os tlf: 92809119
  • Det står info om vaktmester i Prestrudhallen for denne hallen
Oppmøte før første kamp er 1,5 t før kampstart.
  • Sett på kaffe (stor kaffetrakter på plan 3)
  • Sett på stekeovn for kanelboller
  • Ta opp vafler fra fryser – tin dem og smør opp med brunost etc.
  • Pølsekoker- fyll opp med vann til risten.
  • Fyll på med kioskvarer. Kiosksortiment er det som finnes i kjøleskap og skap under disk. Sortiment finnes i kjølere/kjøleskap og skap. Vi har et lite lager av kaffe/brus/kopper på kiosk plan 3: Vafler, brus/vann, sjokolade, Mr. Lee, nøtter, kaffe, toast (og av og til pølser).
  • Siste dugnadsvakt har ansvar for at kioskvarer ryddes inn i skap, vask av benker etc, sette på oppvaskmaskin kiosk – billett kiosk oppgjør gjøres av adm.

Storhamar Håndball ønsker å fremstå som et hyggelig vertskap og vi skal da ha åpnet kiosk etc når bortelagene kommer på besøk.

Betalingsmåter: 

  • MCASH: - søk opp Storhamar Håndball Kiosk (ligger også prislister)
  • Kontantkasse: Billett og kiosksalg er samme kasse men fordelt på to kasser. 
  • Kort terminal: Vi har kortterminal
  • Kiosk/billett oppgjør gjøres i Boligpartner Arena sammen med
  • Bio eller stedfortreder. Omsetning slås inn på kasseapparat og bilag sendes til regnskapskontor (dette gjør Bio).

Billett: Voksne 50 kr 

Barn u/16 år gratis

Arrangements-gjennomføring:

Oppmøte: 1,5 time før første kamp.

Det må være 1 stk hovedansvarlig for lagets arrangement(foreldrekontakt). Hovedansvarlig har ansvar for:

  • Kampansvarlig (sjekke at lag og dommere er på plass)
  • Bruksanvisning for klokke ligger i kampkasse
  • Sekretariat: 2 stk. (1 klokke,1 kamprapport)
  • Speaker: Alltid god stemning med speaker
  • Kiosk: 2 stk.
  • Billett: 1 stk som selger billetter (selges ved tribune hoved trapp). Vi selger også billetter via kortterminaler i kiosk foaje’ 
  • Kiosk/billett kasse er samme kasse – begge gjøres opp etter at veksel er telt opp
  • Kamprapport: Fylles ut under kamp – resultat meldes inn via «min håndball», alternativt via turneringsadministrasjon (TA)
  • Kampstart: Viktig å starte presis 
Dommere: Utbetaling av dommerregninger gjøres fra kiosk/billettkasse. Ta vare på dommerregning.

Lykke til med arrangement!